Som jag trodde...

I söndags dök den då upp, den där avskyvärda röda illbattingen. Den jag allra helst vill slippa i sisådär 9 månader av en anledning. Men tydligen finns det högre makter eller liknande som inte tycker som jag.

Jaja, pratade med RMC igår och nu måste vi avvakta till hösten eftersom man måste "vila" en månad mellan behandlingarna och de har semesterstängt juni-augusti.

Sommaren lär därför bli lång, vilket väl både har sina fördelar och nackdelar. Men som jag sagt tidigare, jag är van att vänta nu...

På återseende


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oforklarligochofrivillig.blogg.se

En blogg om oförklarlig och ofrivillig barnlöshet. Vi har kämpat i flera år och gått igenom inseminationer, ivf och fet men utan resultat. Vägen är lång och krokig med många höga berg och djupa dalar, men en dag ska vi nå vårt mål. Det är jag fast besluten om. Välkommen att följa vår resa.

RSS 2.0