Livspussel

Helgen börja lida mot sitt slut och jag kan stryka två dagar i min väntan. Jag har tyvärr gått från positiv till inte alls positiv. Hur mycket jag än känner efter så känner jag inga tecken på graviditet. Visst, det känns något ibland på högersidan och fingrarna är svulla samt det "sticker" i brösten. Men och det är inte det minsta men, det är snarare tecken på mens. Dagarna innan mens brukar jag få flytningar som sedan blir bruna innan mensen kommer. Dom har börjat idag ocg det är även en svidande känsla där nere. Suck!
Men jag ska inte ge upp hoppet, det gör jag först om mensen kommer eller om det blir "ej gravid" på testet.
 
Läste en bra blogg nyss, en tjej som skrev att de nu bestämt sig för paus. Hon skrev så bra om barnlöshet och alla tankar som far.
Det känns som om jag hela tiden går runt och väntar på graviditet och tänker att om det bara blev plus så skulle livet vara komplett. Samtidigt så har jag ju det väldigt bra nu med allt annat. Jag trivs med livet i övrigt, men det är svårt när den där sista pusselbiten saknas.
 
Den pusselbiten vill jag hitta i veckan.
På återseende.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oforklarligochofrivillig.blogg.se

En blogg om oförklarlig och ofrivillig barnlöshet. Vi har kämpat i flera år och gått igenom inseminationer, ivf och fet men utan resultat. Vägen är lång och krokig med många höga berg och djupa dalar, men en dag ska vi nå vårt mål. Det är jag fast besluten om. Välkommen att följa vår resa.

RSS 2.0