Står still nu..

Har inte riktigt haft inspirationen till att skriva nu på någon dag. När det gäller barnfronten står det stilla nu, så finns ju inte så mycket att skriva om. 
 
Ringde rmc i tisdags igen och fick bara svaret att "Vad synd, då har ni inget mer i frysen nu då och gratisförsöken är slut". Så var det med det ja... jag ska samla lite kraft och ork till att ringa Carlanderska nästa vecka tänkte jag. Hoppas på bra svar och kort väntetid så vi kan komma igång igen. 
 
Det tar på krafterna det här, men samtidigt känner jag att det är riktigt skönt att jag har massor av annat som upptar min tid. Hunden är dessutom oerhört viktig, hon är vårt allt och ge oss orken att kämpa för det vi verkligen vill.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oforklarligochofrivillig.blogg.se

En blogg om oförklarlig och ofrivillig barnlöshet. Vi har kämpat i flera år och gått igenom inseminationer, ivf och fet men utan resultat. Vägen är lång och krokig med många höga berg och djupa dalar, men en dag ska vi nå vårt mål. Det är jag fast besluten om. Välkommen att följa vår resa.

RSS 2.0