Minus igen

Eftersom det fortfarande bara kommer brunt (gammalt) blod och ingen riktig mens så tog jag ett test ikväll igen. Men som jag trodde, det visade inget plus...
Imorgon är det dags att ringa rmc för att berätta om testresultatet. Får väl se vad dom säger om detta. Mensvärk som kommer och går och gammalt blod som kommer ut.
 
Någon annan som haft det såhär? Hittar inget direkt liknande när jag söker. Knepigt! Inget att göra nåt åt dock, helt plöstligt dyker väl tant röd upp med dunder och brak kanske....
 
Ajöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oforklarligochofrivillig.blogg.se

En blogg om oförklarlig och ofrivillig barnlöshet. Vi har kämpat i flera år och gått igenom inseminationer, ivf och fet men utan resultat. Vägen är lång och krokig med många höga berg och djupa dalar, men en dag ska vi nå vårt mål. Det är jag fast besluten om. Välkommen att följa vår resa.

RSS 2.0