I väntans tider

Ja, även om det kanske låter bättre än vad det möjligtsvis är så är vi i väntans tider. Väntar på testdag som är den 22:a. Fram tills dess lär jag väl säkert känna av både illamående å annat. Men inte sagt att det betyder ett plus på stickan, nejdå. För attand vad det är lätt att inbilla sig saker.. känner jag inte några stick på högersidan, är jag inte lite illamående ändå....
 
Pendlar hela tiden mellan hopp och förtvivlan och ju mer jag tänker på det desto värre blir det. Kanske tur ändå att det är lite stressigt och fundersamt just nu med andra saker som tar upp tiden och tankarna. 
 
Molvärken jag haft sen insättningen är iallafall bofta nu, istället inbillar jag mig att det liksom drar på högersidan. Mest troligt är väl att det är för jag vill att det ska göra det. Har nämligen läst om många som haft det så efter ivf/fet och då varit gravida. 
 
Ajöss och på återseende!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oforklarligochofrivillig.blogg.se

En blogg om oförklarlig och ofrivillig barnlöshet. Vi har kämpat i flera år och gått igenom inseminationer, ivf och fet men utan resultat. Vägen är lång och krokig med många höga berg och djupa dalar, men en dag ska vi nå vårt mål. Det är jag fast besluten om. Välkommen att följa vår resa.

RSS 2.0