Då var vi här igen

Japp, i onsdags blev det utslag på äl-testet så nu är vi på rmc igen och har precis satt in ett embryo. Vårt.sista gratisförsök och jag hoppas så innerligt att det lyckas. Enligt läkaren så skulle det nu vara 33% graviditetschans. Så du snälla lilla embryo se nu till att fästa och börja växa till nåt stort.. det som kan bli det största som händer o vårt liv.
 
Förutsättningarna är väl ändå sådär, är stressad pga mycket annat just nu. Men jag håller tummarna och hoppas inte stressen och oroligheten jag känner ska påverka chanserna... Den 22:a är det dags för test.. phu!  Jag vill inte se - och jag vill inte se "inte gravid". Snälla världen gör nu detta för oss och ge oss det.vi behöver ett "gravid" på stickan den 22:a.
 
På återseende!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oforklarligochofrivillig.blogg.se

En blogg om oförklarlig och ofrivillig barnlöshet. Vi har kämpat i flera år och gått igenom inseminationer, ivf och fet men utan resultat. Vägen är lång och krokig med många höga berg och djupa dalar, men en dag ska vi nå vårt mål. Det är jag fast besluten om. Välkommen att följa vår resa.

RSS 2.0