Upp som en sol, ner som en pannkaka

Tidigare idag så hade mitt hopp i princip förvandlats till en tro. Mensen var beräknad till idag, men hade inte dykt upp. Jag brukar alltid få bruna flytningar innan mensen och inte heller dom hade dykt upp. Jag intalde mig nästan i ett svagt ögonblick att det kanske gått vägen denna gången iallafall. 
 
Men som man säger, upp som en sol - ner som en pannakaka... ikväll såg jag bruna flytningar i trosorna och mensvärken som går ner i benet kom på besök. Jag trodde jag dog för ett ögonblick, men efter en lång dusch så insåg jag att det hjälper inte att deppa ihop.
 
Ikväll har jag därför läst om andra kliniker och vad de har att erbjuda, priser o.s.v. Nu blickar vi mot nästa försök (fast hoppet fortfarande lever, det är först när blodet kommer jag inser helt tydligen)... 
 
Nya möjligheter med förhoppningsvis nya erfarenheger som leder oss på rätt väg till vårt mål
 
På återseende!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oforklarligochofrivillig.blogg.se

En blogg om oförklarlig och ofrivillig barnlöshet. Vi har kämpat i flera år och gått igenom inseminationer, ivf och fet men utan resultat. Vägen är lång och krokig med många höga berg och djupa dalar, men en dag ska vi nå vårt mål. Det är jag fast besluten om. Välkommen att följa vår resa.

RSS 2.0